środa, 5 października 2016

To nie jest dieta!


Jedna z niewielu książek, niewielu autorów, którzy poruszają problem zaburzeń odżywiania, bo sami kiedys mieli z tym do czynienia. Przed sobą mam książkę Anny Gruszczyńskiej, która niegdyś chorowala na zaburzenia odrzywiania. Obecnie jest autorką książki, prowadzi spotkania oraz jest założycielem facebookowej grupy Wilcze Stado(zrzeszające osoby z tą przypadłością).

Książka jest pewnym 30-dniowym wyzwaniem. Jakie sa moje pierwsze wrażenia?


Temat mnie jak najbardziej ciekawi, bo związany ze zdrowiem :) nie tylko cielesnym, ale równiez psychicznym, a wiadomo, ze jedno na drugie wpływa.


Książka ma na celu zmobilizować czytelnika do zmiany. Przede wszystkim zaczynając od głowy, by nauczyc się myśleć pozytywnie. To główna rzecz, o której mówią tez trenerzy-coache.

Pierwsze wrażenie - zapowiada się fajnie :) lekkie pióro, przyjemnie się czyta ale i treść miła dla oka i duszy.
Każdy dzień, to inne zadanie, nie będę ich streszczać, gdyz zdradziłabym treść książki i nie byłoby sensu jej kupować. Wrzucę kilka zdjęć ze środka na zachętę :)

Książka kosztuje 32,90 zł, ja kupiłam na promocji w Biedronce za ok. 25 zł :)

Niebawem przystępuję do wyzwania :) 





Brak komentarzy

Prześlij komentarz

© Beauty Cosmetics Health Care
Maira Gall