czwartek, 6 października 2016

#Tanie i dobre! Kallos Chocolate

Jeszcze do niedawna byłam sceptycznie nastawiona do tanich produktów. Tanie, to pewnie do bani, bez fajnego działania. Aż zdziwiłam się, gdy kupiłam drogi zestaw do pielęgnacji włosów i mnie zawiódł. Wtedy stwierdziłam, że wypróbuję coś o wiele tańszego, a przynajmniej ładnie pachnącego. Dziś biorę pod lupę przede wszystkim maskę z kallosa :)
Zestaw szampon plus maska kupiłam za 17,98 zł w Outlecie Kosmetycznym w moim mieście, ale produkty te można dostać w Hebe, w naptekach Zdrowit i napewno w drogeriach internetowych,np. COCOLITA.

Kallos to europejska marka z Węgier. Ceny mają niskie, gdyż nie reklamują się(przyjamniej w Polsce).

Co zapewnia producent jeśli chodzi o maskę z serii chocolate?

Intensywna, regenerująca, czekoladowa, maska Kallos do suchych, łamiących sie włosów. Specjalna formuła zawierająca ekstrakt z kakao, keratyną, proteinę mleczną i panthenol dogłębnie regeneruje włosy, pielęgnuje i chroni łamiące się włókna włosów. Dzięki zawartości aktywnych składników włosy stają się wspaniale lśniące, jedwabiste i łatwe w obsłudze. Użytkowanie: Stosować po umyciu głowy na włosach wysuszonych ręcznikiem. po upływie 5 minut działania, spłukać. 

Jak więc się sprawdza?
Przeanalizujmy po krótce skład maski:



  • CETEARYL ALCOHOL - tworzy warstę okluzyjną, zapobiegającą utracie wilgotności włosów, zmiękcza i wygładza.
  • CETRIMONIUM CHLORIDE - ułatwia rozczesywanie włosów, nadaje połysk, wygładza, działanie antystatyczne(zapobiega elektryzowaniu się włosów).
  • PROPYLENE GLYCOL- substancja nawilżająca, przenikająca, ułatwia przenikanie innym substancjom aktywnym, działanie konserwujące.
  • HYDROGENATED POLYISOBUTENE - lekki emolient, ułatwia rozprowadzanie kosmetyku, działanie nawilżające.
  • PARFUM - składniki zapachowe, najczęściej syntetyczne.
  • CYCLOPENTASILOXANE - silikon lotny o niskiej lepkości, nietłusty, nadaje ochronny film oraz uczucie gładkości.
  • DIMETHICONOL - suchy emolient, ma działanie przeciw odparowujące wodę, zmiękcza i wygładza, nadaje połysk.
  • PANTHENOL - substancja nawilżająca, aktywna, wnika w strukturę włosa.
  • THEOBROMA CACAO EXTRACT - wyciąg z zniaren kakaowca, nawilża, koi i regeneruje, zawiera witaminy, zawiera także witaminy A, B i E oraz związki mineralne.
  • HYDROLYZED KERATIN - substancja powierzchniowa, nie przenika wgłąb, wiążąca wodę, zmiękcza wygładza.
  • HYDROLYZED MILK PROTEIN - substancja higroskopijna, działająca powierzchniowo, wiążąca wodę, składnik nawilżający.
  • CITRIC ACID - zwiększa trwałość kosmetyku, reguluje ph.
  • BENZYL ALCOHOL - alkohol aromatyczny, imituje zapach jaśminu. składnik kompozycji zapachowych.
  • METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE oraz METHYLISOTHIAZOLINONE- substancja konserwująca, uniemożliwia rozwój i przenikanie mikroorganizmów.




Widzimy, że wygląda ciekawie :) Moje wrażenia są pozytywne :) Konsystencja obu kosmetyków super, zapach również. Szampon wydajny, a maskę łatwo rozprowadza się na włosach. Niemalże czuć w tym momencie, że maska zaczyna działać, włosy powoli miękną.
Maskę trzymałam 5 min na włosach, tylko na ich długości, spłukałam zimną wodą, by zamknąć łuski włosa. Pisząc tego posta, jestem właśnie po myciu włosów, są one wilgotne i zaraz lecę je wysuszyć.

Przed myciem moje włosy były strasznie suche, plączące się, niestety to tendencja włosów rozjaśnianych. 


Zaraz lecę suszyć włosy :) I zobaczymy efekt "po".

Włosy zostały wysuszone prądem powietrza z włosem, na szczotce, bez uzycia olejku do włosów, którey przewąznie używam. Bez prostownicy.

Włosy idealne nie są(jestem przed podcinaniem końcówek), ale jest to efekt jednorazowego użycia, przy codziennym użyciu będzie napewno lepiej.

Nie miałam żanych problemów z rozczesywaniem, mimo, że przed myciem włosy strasznie się plątały.  Teraz włosy są sypki, miękkie, gładkie i ładnie się układają :)

6 komentarzy

  1. uwielbiam maski z Kallosa, ale czekoladowej nie miałam jeszcze okazji testować. Jednak jak dla mnie są super :) włosy już po jednym użyciu są mięciutkie, lśnią i wyglądają zdrowiej, a po systematycznym stosowaniu widać znaczne efekty zwłaszcza jeśli chodzi o stan włosa. Super efekt :) masz piękne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blond włosy ;)
    http://motywuje.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam maskę Kollos ale inną i nie specjalnie przypadła mi do gustu, ale na twoich włosach widać efekt. Świetnie, że pokazałaś przed i po. Może powinnam jeszcze raz wypróbować te maski. Jak w końcu zdecyduję się dać im jeszcze jedną szansę, to wybiorę czekoladową :D

    OdpowiedzUsuń
  4. również uzywalam tej maski czekoladowej ale oprócz zapachu raczej żadnych plusów nie dostrzegłam. szampon miałam, ale waniliowy i oddałam, bo też sie nie sprawdził.
    ogolnie firma spoko, ale musze znalezc swoją perełkę jesli chodzi o maskę do włosów :)

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie ostatnio o wiele lepiej sprawdzają się produkty z niższych cenowo półek - dlatego Kallosy po prostu uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

© Beauty Cosmetics Health Care
Maira Gall