środa, 5 października 2016

Ślimaczek, czyli Krem z mucyną ślimaka Snail Secret od tianDe

Cera mieszana wiąże się z dwubiegunową pielęgnacją - działaniem przeciw skórze suchej i tłustej jednocześnie. Kto posiada ową cerę, ten wie jak to jest ;) Ja jestem jej posiadaczką, a do tego mam mega wrażliwą skórę.Ciągłe wypryski, zaskórniki, świąd skóry, pieczenie, uczulenie na kosmetyki, to moja codzienność. Jednak znalazłam produkt, który mnie poratował. Snail Secret, tzw. "ślimak" od firmy TianDe.
Jak już we wstępie pisałam, jestem posiadaczką cery mieszanej. Trudnej w obyciu przez wzgląd na jej wrażliwość.

Testowałam już mnóstwo kremów i kosmetyków, jednak bez skutku. Nawet kosmetyki AA(do skóry wrażliwej i skłonnej do alergi) podrażniały moją skórę i doprowadzały do świądu i czerwoności. Cera się pogarszała, nie widziałam ratunku.
Aż tu nagle...

Napisała do mnie koleżanka z Wielkiej Brytanii i poleciła mi ten krem :) sama go używała, a miała podobne problemy skórne co ja.
Poczytałam o nim:
Krem doskonale nawilża i poprawia sprężystość skóry a także chroni  przed działaniem wolnych rodników. Spowalnia procesy starzenia się skóry, sprzyja odnowie komórek naskórka,pomaga zachować młodość i świeżość,chroni przed podrażnieniami i uszkodzeniami. Zawarte w kremie wysokie stężenie ekstraktu ze śluzu ślimaka (mucyny)  wykazuje silne działanie regeneracyjne, ochronne, nawilżające i bakteriobójcze.Właściwości przeciwgrzybicze i przeciwbakteryjne wydzieliny ślimaka pomagają w walce ze zmianami trądzikowymi. Po zastosowaniu kremu skóra staje się gładka, promienna i aksamitna w dotyku.Produkt przeznaczony dla każdego typu skóry,niezależnie od wieku,również tych delikatnych i wrażliwych.


 Postanowiłam kupić :) i nie żałuję :)

Krem jest pakowany po 10 ml(koszt 21, 45zł). 

Pakowany w saszetki, gdyż ma w sobie 90% składników naturalnych i jego ważność jest krótka po otwarciu. To chyba jedyny krem w Polsce, który ma tak dużą zawartość mucyny ślimaka(śluzu).

Jesli chcesz kupić krem, wystarczy napisać do mnie wiadomośc prywatną na mojej stronie na facebooku :) PLN< GBP< EU :)




3 komentarze

  1. Ciekawy opis, zainteresowałam się tym i może sama przetestuję :)
    http://www.viofashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena 25 złotych nie jest duża, bo własnie słyszałam wiele razy dobre pochwały na temat tego kremu, a ty mnie już naprawę przekonałaś do zakupienia jego

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawil mnie ten opis jak i sam krem :)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

© Beauty Cosmetics Health Care
Maira Gall